slideshow

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Αλμπουμ απο την βαπτιση της Κωνσταντινας!

Καλησπερα!!!
Απο αποψε θα αρχισω να σας δειχνω ορισμενα πραγματα που εχω κανει και δεν εχω βρει τον χρονο να σας τα δειξω.
Πρωτα θα σας δειξω τα 2 αλμπουμ που εφτιαξα και φιλοξενουν τις φωτογραφιες της Κωνσταντινας απο την βαπτιση της.
Ειναι η δευτερη φορα που φτιαχνω τοσο μεγαλα αλμπουμ. Οι φωτογραφιες ηταν παρα πολλες  (200!!!) και το μεγεθος τους μεγαλο.
Τελικα νομιζω πως τα καταφερα.
 Εσεις τι νομιζετε?








Καλο Σαββατοκυριακο!!!

5 σχόλια:

  1. Πανέμορφα και τόόόσο κοριτσίστικα! Η μπέμπα σου, σκέτη γλύκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ Ευαγγελια!
      Η Κωνσταντινα ειναι της αδελφης μου κορη!

      Διαγραφή
  2. Γεια στα χεράκια σου,Αλέκα και να χαίρεσαι την πανέμορφη κουκλίτσα σου!Σίγουρα κουράστηκες για να το φτιάξεις αλλά άξιζε τον κόπο 1000% !
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστω πολυ Δεσποινα!
    Η κουκλιτσα ειναι της αδερφης μου. Ηδικια μου ειναι λιγο πιο μεγαλη... 24!

    ΑπάντησηΔιαγραφή