slideshow

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Album και κορνιζα γαμου!

Καλησπερα, τι κανετε?
Η ανιψια μου Ελευθερια μου ζητησε να της φτιαξω ενα αλμπουμ και μια κορνιζα  για τους φιλους της  Μακη και Φωτεινη που παντρευονται σε λιγες ημερες! Σημερα το πρωι λοιπον της τα εστειλα Κεφαλονια!
Ελευθεριτσα, ευχομαι να σου αρεσουν και τις καλυτερες ευχες μου στους φιλους σου!!!
Τα λουλουδια απο το αλμπουμ μου τα ειχε κανει η δωρο η Ζεφφυ, που τα ειχε φτιαξει μονη της και ειναι καταπληκτικα!!! Τα λουλουδια απο την κορνιζα  τα εχω φτιαξει μονη μου (απο το ιδιαιτερο μαθημα  που μου εκανε η Κατερινα).
Πως σας φαινονται?

9 σχόλια:

  1. ομορφα και τα δυο
    η σφραγιδα με το κλειδι απιθανη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σούπερ είναι....

    αααα αν δεν τους αρέσουν , στείλτε τα σε μένα που με ξετρέλαναν!!!!

    καλημέρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απλες ομορφες και ρομαντικες δημιουργιες!!εκανες θαυμασια δουλεια και σιγουρα θα τις ευχαριστηθουν!
    να σαι καλα και να περνας ομορφα και δημιουργικα.
    φιλιαΧ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστω πολυ κοριτσια!
    Και εσεις να περνατε παντα καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αλεκάκι μου έσκισες!!!
    Μπράβο σου! Υπέροχα όλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αλέκα μου, έγινε τέλειο το άλμπουμ!!! Κι' η κορνίζα μ' αρέσει.... αλλά την ειχα δεί...! Τά κατάφερες τέλεια!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφη η κορνίζα και το άλμπουμ απλά υπέροχο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή